Scrisoare către mama

scrisoare

Măicuță dragă,

 

Nu ți-am spus niciodată

că știu

cum talpa leagănului meu

călca tărâm și vreme,

nesomn, tăceri și iubire,

până la marginea visului.

 

Nu ți-am spus niciodată

că știu

cum târziul tău era devreme,

că șoaptele tale erau taine

și suspinul – scăpare

picurată-n durere.

 

Nu ți-am spus niciodată,

dar știu

că oricum te-ai numi

își voi spune Maria,

nume divin și altar

pentru o adâncă-nchinare.

 

Nu ți-am spus niciodată,

dar să știi

că în fiecare seară

te chem să-mi deschizi porți albe,

ca să pășesc fără atingeri

în poemul tău nesfărșit.

 

4 gânduri despre &8222;Scrisoare către mama&8221;

Lasă un răspuns

