Testamentul unui fluture

fetita-cu-fluture

Testamentul unui fluture

 Când vor înverzi anotimpurile şi se vor topi toate zăpezile uitate prin cotloanele timpului mă voi aşeza la umbra zidului străjuit de Poarta Trecerii şi-mi voi scrie testamentul, cu fire de iarbă, pe minunate petale de cer.

Vă voi lăsa apele, florile şi toate stelele căzătoare care s-au aşezat în cuibul păsărilor de ninsoare.

Vă voi lăsa roua de argint ca să vă cadă uşor pe umeri şi zările de linişte pe care să vă sprijiniţi frunţile şi stropi mari de lumină, care să vă aducă, mereu, iubire.

Vă voi lăsa străjeri de cântec, tăceri neştiute şi multe, multe doruri, pe care să le împletiţi în brâuri cu care să vă încingeţi la Sărbătoarea Soarelui.

Vă voi lăsa apropierea, ca să nu căutaţi cetăţile îndepărtate, pentru că s-ar putea ca solii să piardă veştile. Şi să nu uitaţi…în clipele dintre două veşti să aprindeţi lumânări, veşniciei.

Ceea ce nu vă pot lăsa…sunt aripile, dar în schimbul lor vă las zborul şi graiul lui, care vor zămisli alte începuturi…

 

 

5 gânduri despre &8222;Testamentul unui fluture&8221;

  1. Anumite suflete nu mai vor (sau nu mai pot) alte începuturi….. le e de ajuns acel singur Început.

    (iertare, am brodat un gând ce mi-a coborât în suflet, citindu-te….cu siguranță fără legătură cu mesajul tău)

    Apreciat de 1 persoană

    1. Nu știu dacă depinde de noi numărul de începuturi. De atâtea ori mi-am spus…gata! Dar Dumnezeu mi-a dat alt Început, de care-mi era frică. Fiecare mi-a adus bucurii și dureri. Din toate am învățat câte ceva. dar cum spui tu…acum n-aș mai suporta un altul. Cine știe…Tot voia Lui. Îmbrățișări de zi senină!

      Apreciat de 1 persoană

      1. Mie cred că mi-e dor Ultimul Început….acela-n care ești sigur că e al tău (nu în sens posesiv), și e stabil și că vrei și poți să-l duci până la Capăt, că nu te interesează să-l schimbi când e / devine prea greu și nici nu mai ai impresii…cum că ar fi nepotrivit. Cred că de asta mi-e cel mai tare dor. Să nu mai fie nevoie de alte și alte…începuturi.
        Te îmbrățișez! Cu toată inima.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

