Constatare

tablou-c

Tot ceea ce îmi doream am obținut în ziua în care nu mi-am mai dorit.
(Parinoush Saniee)

6 gânduri despre &8222;Constatare&8221;

  1. Buna dimineata !
    Frumos CITATUL si cum EU n-am stiut de el,
    il voi tine minte, sa-l folosesc cand va fi nevoie ………..
    In alta ordine de idei, iti multumesc pentru VIZITA 🙂
    si te astept cu nerabdare si cu COMENTARII ! 🙂
    O Duminica Binecuvantata, din toata ❤ iti doresc ! 🙂
    Traieste CLIPA !!! 🙂 ❤ 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciază

    1. Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu la amandoi, Daniela ! 🙂
      MELODIA postata de domnia ta pe blogul meu,
      mi-a ravasit sufletul si ❤ caci grele ADUCERI AMINTE,
      din COPILARIE m-au napadit……………….
      ( mai multe acolo…) .
      La frumoasa-ti MELODIE,
      iti raspund c-o POEZIE,
      tare draga mie,
      si cred ca………..si tie !!! 🙂 🙂 🙂

      O Duminica Binecuvantata ! 🙂
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

