Octombrie 2

frunze-pe-pian

Pădurea şi focul se fac coloane peste umbrele de lacrimă. Te îmbrăţişez aşa cum am învăţat de la tine, cu toate braţele dar la încheieturi mi-au crescut lacrimi. Te sărut pe frunte ca să-ţi fur din nelinişte dar în acelaşi timp ca să-ţi fur din blândeţea cu care rosteşti cuvintele înspre bucuria clipelor.  Miros a frunze neaprinse. Rana cerului m-a împroprietărit c-o lumină,  c-o lumină ştearsă. Somnul toamnei îmi aduce vise neîmblânzite. Jurnalul s- umplut de…note…Mi-e octombrie și mi-e bine…

4 gânduri despre &8222;Octombrie 2&8221;

Lasă un răspuns

