Pași

998911

Mi-am obosit singurătatea

iubindu-te.

Pentru paşii tăi de dimineaţă

mi-am răsturnat gândul,

ca să te pot locui

până la intrarea timpului.

 

Mi-am obosit singurătatea

iubindu-te.

Pentru paşii tăi de amiază

mi-am răsturnat sufletul,

ca să te pot opri

până la trecerea timpului.

 

Mi-am obosit singurătatea

iubindu-te.

Pentru paşii tăi de seară

mi-am răsturnat viaţa

ca să te pot împlini,

până la ieşirea timpului

 

Am obosit iubindu-te.

De paşii tăi netrecuti

am legat amintiri împerecheate

ca să pot trece

prin singurătate.

Lasă un răspuns

